poniedziałek, 18 sierpnia 2014

1.000 WYŚWIETLEŃ 

Dziękujemy ^.^ 

Z tej okazji otwarta została zakładka "Bonus" <3 Są w niej wszystkie najśmieszniejsze rozmowy z Hangouts'a i nie tylko ^.^ 
Mamy nadzieję, że zakładeczka się spodoba i wywoła na ustach naszych czytelników wielkiego banana... albo dwa :P 
Tak więc jeszcze raz wielki dzięki za odwiedziny, wszystkie pokrzepiające komentarze i motywację do pisania :D

Afra: Zakładka powstała z mojej inicjatywy :3 dlatego dedykuję ją naszym dwóm kochanym komentatorką, czyli dla Agi i Aśki :D 

Dziękuje dziewczyny ^.^

8 komentarzy:

  1. Dziękuję bardzo :3
    Cieszę się, że tak szybko dobiłyście do tysiąca i składam w Wasze ręce szczere gratulacje :D
    Oby tak dalej! :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo :3
      Jak teraz myślę to połowa wyświetleń to pewnie moja, bo cały czas odświeżałam stronę, by spojrzeć czy ktoś czegoś nie napisał :P a nie wiedziałam z początku jak działa pulpit nawigacyjny XP

      Usuń
  2. Wielkie dzięki ;d
    I widzisz? Asiok (tak mówią na mnie znajomi xD) zawsze ma rację. Mówiłam, że będzie dobrze i jest. Macie już ponad tysiąc wyświetleń. Gratulację ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tia i połowa moich XD
      A tak jako ciekawostkę dodam, że mamy 61 wyświetleń z USA; 4 z Kenii; i jedno z Niemiec. Ach Ci amerykanie nawet do naszego bloga wciskają swoje nosy :P

      Usuń
    2. Ja w ciągu ostatniego miesiąca miałam
      Polska - 1642
      Ameryka - 40
      Niemcy - 9
      Francja - 6
      Łotwa - 1
      Rosja - 1
      Arabia Saudyjska - 1
      Wietnam - 1

      Usuń
    3. A jak wygląda z przeglądarkami bo tu:
      Chrome 149 (58%) - Ja używam chroma :3
      Firefox 43 (16%)
      Mobile Safari 38 (15%)
      Dolfin 9 (3%)
      Internet Explorer 8 (3%)
      Maxthon 3 (1%)
      Safari 2 (<1%)
      Opera 1 (<1%)

      Usuń
    4. Też używam Chrome. Najlepszy ^.^
      Ostatni miesiąc :
      Chrome - 1057 (61%)
      Firefox - 329 (19%)
      Mobile Safari - 287 (16%)
      Safari - 24 (1%)
      Internet Explorer -14 (<1%)

      A system operacyjny :
      Windows - 1277 (74%)
      Android - 363 (21%)
      Linux - 38 (2%)
      iPhone - 24 (1%)
      Macintosh - 12 (<1%)

      Usuń
    5. Windows <3

      Windows - 873 (75%)
      Android - 214 (18%)
      SAMSUNG - 38 (3%)
      Macintosh - 21 (1%)
      Linux - 2 (<1%)
      iPhone - 2 (<1%)
      iPad - 1 (<1%)

      Usuń