środa, 30 lipca 2014

Witajcie!

SS:
Siemanko! :D
Nazywam się Agata, ale tutaj wszyscy znają mnie jako Slotkasasa. Teraz mam dla Was kilka spraw czysto organizacyjnych. Pewnie zastanawiacie się co to za SS na początku. Otóż, tak będę się podpisywać, gdy napiszę rozdział. A po co mam się podpisywać zapytacie. Mam dla Was pewną informację. Jest to blog wspólny. Na którym (jak na razie) są trzy osoby piszące. A jestem to ja, Afrodyta oraz Clara. Będzie to opowiadanie o przyjaciółkach, które przeżywają wspólne problemy, pierwsze miłości, itd. 
Rozdziały. Rozdziały powinny pojawiać się mniej więcej co tydzień, dwa tygodnie. Ale jak dobrze wiecie z tym różnie wychodzi, dlatego nic nie obiecuję. 
Mnie już doskonale znacie z moich poprzednich blogów,  więc raczej nic nie muszę tu mówić o sobie, dlatego tą część zostawiam moim współpisarką ;)
Wasza kolej dziewczyny!
Afra:
Witam wszystkich czytelników :D
Clara:
Hej witam was serdecznie na naszym blogu. Jak już wiecie z wpisu agaty , jest to blog wspólny na którym będziemy opisywały przeżycia naszych bohaterek , które są bardzo zżytymi przyjaciółkami , po przejściach. Jeszcze raz was serdecznie witam i zapraszam do czytania rozdziałów, mam nadzieje że blog wam się spodoba:)

4 komentarze:

  1. Pierwszy komentarz, yey! :D
    Jeszcze raz gratuluję i teraz nie pozostaje mi czekać na pierwszy rozdział ;)
    Jestem bardzo ciekawa, co z tego wyjdzie i jak to będzie wyglądać, już nie mogę się doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Już nie mogę się doczekać pierwszego rozdziałku *.* Na pewno będzie super ;)
    Mam taką wewnętrzną nadzieję, że ten blog wypali i nie zrezygnujecie z tego pomysłu po kilku rozdziałach (tak ja miałam ze swoimi....trzema blogami xD).
    Ciekawość mnie zżera, co wymyślicie w pierwszym rozdziale :d Bardzo niecierpliwie na niego czekam i życzę, aby wam się udało ^_^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty nam nie życz szczęścia tylko jak najszybciej dołączaj :D
      Ja będę czekać napewno :3
      -SS xd

      Usuń
    2. Chciałabym, ale jak na razie nie da rady. No rozumiesz...Mam bloga o Naomi, do tego jeszcze blog fantasty...Zanim znowu zacznę pisać, wolę skończyć obydwa blogi, więc nie wiem czy się dołączę :/ Miałam nadzieję, że postanowicie go założyć trochę później ^.^ No ale trudno. Czy ze mną, czy same, to na pewno sobie poradzicie c:

      Usuń